vrijdag 4 november 2011

DWZI

Deze week stond voor mij in het teken van werken. Dit was de eerste week na mijn zwangerschapsverlof en vakantie, dat ik weer aan het werk mocht moest. Maandag was ik vrij. Maar dinsdag was het dan zo ver. Om kwart over 6 ging de wekker, douche, aankleden, eten, even het nieuws kijken, Lotte in de auto en rijden maar. Om kwart voor 8 kwam ik op mijn werk en daar had ik het DWZI momentje van deze week. Deze week zag ik.......... mijn collega's weer na een lange tijd. Deze hele week lekker bijgeklets en het voelt al gelijk weer zoals voorheen. Nu ga ik lekker van mijn welverdiende weekend genieten. Hoop de komende weken weer wat meer tijd te krijgen om te bloggen en freubelen. Ik geef trouwens binnenkort ook een Give away weg. Wil je hier kans op maken wordt dan volger en plaats een reactie op mijn Give-away

2 opmerkingen:

  1. inmiddels dus al weer een beetje in het ritme, zal wel anders zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja weer beginnen heeft zo z'n voor en nadelen.
    Maar volgens mij zit je zo weer in een ritme :)
    Genieten van een welverdiend weekend bijvoorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen