woensdag 27 juli 2011

Voor het eerst op mijn zusjes freubel kamer

Vandaag ben ik voor het eerst met Lotte naar mijn zusje gegaan. Gezellig een middagje freubelen. Wat gaan we eens maken. Iets leuks voor aan de luiertas was het idee. Zo maar eens beginnen met wat lintjes knippen en wat garen rijgen. Yvon maakt ondertussen haar uilskuiken af waar ze gister avond al aan was begonnen.

Na nog een bloem uit vilt te hebben geknipt en wat knoopjes aan een lintje te hebben gemaakt. Kon de broche in elkaar worden gezet. Dit kosten wel even tijd omdat ik nog niet zo handig ben met naald en draad. Maar het eindresultaat mag er wezen.


1 opmerking:

  1. Super geslaagde middag idd. Ook al vele leuke reactie over je freubelen bij mij op mijn blog. Kijk maar eens snel. Moeten we vaker doen! Spreken snel voor volgende week weer af. Freubelen heeft ook echt een rustgevend effect op Lotte hihi. Gr. Yvon

    BeantwoordenVerwijderen